MENU

Jobs

SkatePro er en virksomhed i udvikling. Derfor vil du her, løbende kunne se hvilke jobmuligheder der er hos SkatePro.

 

Norsk kunderådgiver til Nordens største online skate shop

SkatePro fortsætter med at vokse, og vi leder derfor efter en norsktalende kollega, der sammen med vores unge og dynamiske team af kunderådgivere, kan hjælpe os med at yde den bedste service verden rundt.

Hos SkatePro har vi en vision om at blive Europas foretrukne online skate shop. For at nå dette mål og udvide vores service, arbejder vi hårdt med at styrke vores brand igennem både vores online og offline kanaler. Dette har gjort, at vi i dag har en organisation bestående af passionerede og engagerede kolleger, der alle er overbevist om, at vi kan nå dette mål, og vi mangler din hjælp til også at realisere drømmen i Norge.

Dine kvalifikationer

Som kunderådgiver hos SkatePro vil du have den primære kontakt med vores kunder fra Norge, og det er derfor et krav, at du behersker norsk flydende både skriftligt og mundtligt. Den interne kommunikation i SkatePro foregår på engelsk, så en solid forståelse, tale og skriftlig beherskelse af engelsk er også nødvendigt. Det er en fordel for dig, at du kender det danske og svenske sprog, men det er ikke et krav.

Du vil arbejde i et internationalt team bestående af passionerede mennesker fra hele Europa, der ofte bruger hinandens viden og råd til at yde den bedste service. En af SkatPros styrker og værdier er, at vi vil være en troværdig organisation, og du skal derfor ikke tøve med at sørge en kollega til råds, for at få den information du mangler til at give kunden et ærligt og brugbart svar. På den anden side, skal du også være klar til at træde til, når din kollega mangler hjælp.

Vi forventer, at du kan arbejde hårdt, hurtigt og effektivt uden at miste fokus og dit gide humør, da vi har en overbevisning om, at hvis man er glad imens man udfører sit arbejde vil det smitte af på dine kunder og kolleger rundt om dig.

Erfaring med skate-relaterede produkter er et plus, men hvis der blot er en interesse i varerne, kan resten læres. At kunne relatere til kunderne sammen med overstående kvaliteter, vil hjælpe os med at holde vores høje niveau af service, vi allerede nu yder.

Vi tilbyder dig et arbejde, hvor du vil:

  • Få dyb kendskab til, hvordan man driver en succesrig internetforretning
  • Rådgive kunder over telefon, mail og live chat
  • Sikre at vores hjemmeside er præsenteret på norsk
  • Hjælpe vores marketing med opgaver, der når ud til kunden
  • Hjælpe os med at bibeholde vores høje niveau af service
  • Kommunikere med tusindvis af skate-interesserede og passionerede kunder
  • Arbejde i et internationalt og socialt team
  • Arbejde 37 timer om ugen fordelt på hverdage i tidsrummet 9-22 og i fremtiden weekend

Leder du efter et spændende og varierende arbejde i en dynamisk organisation med en afslappet og uformel omgangstone, så send og sin ansøgning på e-mail til: job@skatepro.dk Mærk ansøgningen ”norsk kunderådgiver”.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, kan du altid kontakte vores kundeservicechef, Phillip Sønderskov, på telefon +45 69 69 34 81 i tidsrummet 10-16 alle hverdage.

Arbejdet udføres på vores hovedkontor i Søften, og ansættelse sker hurtigst muligt.

About SkatePro skate shop

Vi er e-mærket