×
Menu

Har du en klage angående et produkt?

Fandt du en fejl eller et problem på dit produkt? Vent med at sende det tilbage til os.

Læs i stedet nedenstående guide for reklamationer og kontakt os. I langt de fleste tilfælde kan vi løse problemet inden vi behøver at sende noget frem og tilbage.

Hvilke informationer har vi brug for?

  • Ordrenummeret fra dit køb (eller kvitteringsnummeret, såfremt varen er købt i butikken)
  • Hvilket produkt det drejer sig om
  • Beskriv fejlen eller problemet

hvordan demonstrerer jeg fejlen?

Inkluder gerne følgende billeder, når du kontakter os:

  • 1 billede hvor vi kan se hele produktet
  • 2-3 billeder hvor du fokuserer på fejlen

Hvis det ikke kan lade sig gøre at demonstrerer fejlen på et billede, så send os også gerne en video.

Læg mærke til: alle billeder skal være skarpe og tages i ordentligt lys.

Hvordan opstod fejlen?

  • Hvornår opdagede du fejlen?
  • Hvordan er produktet blevet brugt?
  • Var der et bestemt tidspunk, du opdagede fejlen?
  • Hvor meget vejer du?

Kontakt os

Det juridiske - godt at vide

Ifølge den danske købelov:

  • Du har 24 måneders ret til at indsende en klage angående en defekt på et produkt, som var tilstede allerede ved levering
  • Manglen skal ikke være forårsaget af forkert brug eller anden skadelig adfærd

Hvis reklamationen godkendes, får du enten din vare repareret eller erstattet, en refundering eller en reduktion i prisen afhængig af den specifikke situation og vurdering.

Husk at indsende din reklamation indenfor rimelig tid efter du har opdaget fejlen. En reklamation lavet inden fo 2 måneder fra modtagelse af produktet er altid anset for at være i rimelig tid.

SkatePro