Har du en klage angående et produkt?
Fandt du en fejl eller et problem på dit produkt? Vent med at sende det tilbage til os.
Læs i stedet nedenstående guide for reklamationer og kontakt os. I langt de fleste tilfælde kan vi løse problemet inden vi behøver at sende noget frem og tilbage.
Hvilke informationer har vi brug for?
- Ordrenummeret fra dit køb (eller kvitteringsnummeret, såfremt varen er købt i butikken)
- Hvilket produkt det drejer sig om
- Beskriv fejlen eller problemet
hvordan demonstrerer jeg fejlen?
Inkluder gerne følgende billeder, når du kontakter os:
- 1 billede hvor vi kan se hele produktet
- 2-3 billeder hvor du fokuserer på fejlen
Hvis det ikke kan lade sig gøre at demonstrerer fejlen på et billede, så send os også gerne en video.
Læg mærke til: alle billeder skal være skarpe og tages i ordentligt lys.
Hvordan opstod fejlen?
- Hvornår opdagede du fejlen?
- Hvordan er produktet blevet brugt?
- Var der et bestemt tidspunk, du opdagede fejlen?
- Hvor meget vejer du?
Det juridiske - godt at vide
Ifølge den danske købelov:
- Du har 24 måneders ret til at indsende en klage angående en defekt på et produkt, som var tilstede allerede ved levering
- Manglen skal ikke være forårsaget af forkert brug eller anden skadelig adfærd
Hvis reklamationen godkendes, får du enten din vare repareret eller erstattet, en refundering eller en reduktion i prisen afhængig af den specifikke situation og vurdering.
Husk at indsende din reklamation indenfor rimelig tid efter du har opdaget fejlen. En reklamation lavet inden fo 2 måneder fra modtagelse af produktet er altid anset for at være i rimelig tid.