×
MENU

Hurtigt svar på ordre problemer

Modtog du det forskerte produkt? Eller manglede der et produkt i din ordre? Læs mere nedenfor. Vi beklager fejlen! vi vil forsøge at løse din uheldige situation hurtigst muligt.

Modtog du det forkerte produkt?

Send os venligst en e-mail med

  • dit ordrenummer
  • et billede af den vare, som du modtog
  • et billede af stregkoden eller/og den gule label bag på produktet

Send venligst ikke varen tilbage til os endnu. Vi sørger for at du får en returlabel når du kontakter os :)

Mangler et produkt?

Undersøg venligst nedenstående tre scenarier.

ødelagt pakke

Var din pakke ødelagt, da du modtog den? Var der tape på fra fragtfirmaet? Eller var der noget andet, som indikerede, at din vare kan være gået tabt under elveringen?

Hvis dette er tilfældet, så send os gerne en mail med

  • dit ordre nummer
  • 5 billeder af din pakke fra forskellige vinkler, som demonsterer skadens omfang
  • informationer omkring det manglende produkt

Modtog du to tracking links?

vi har to varehuse, et i Danmark og et i Belgien. I nogle tilfælde sender vi din ordre fra begge barehuse, hvilket betyder, at dine produkter ikke bliver sendt samlet og muligvis ikke er fremme på samme tid. I dette tilfælde vil du blive informeret i den mail, hvor du fik tilsendt links til sporing af pakken.

ingen af de ovenstående

Hvis din pakke ikke er ødelagt og det kun er et enkelt link til pakkesporingen i fin mail, så kontakt os venligst.

Kontakt os

SkatePro